Ko Persil atbalsta?

Inovācijas un tradīcijas harmoniskā vienotībā

Sabiedrība mainās, mainās arī vajadzības un līdz ar to prasības attiecībā uz produktu iedarbību. Tieši tāpēc inovācijas un nepārtraukta attīstība ir Persil prečzīmes stratēģija. Jauni produkti papildina esošo klāstu, pārbaudīti produkti tiek saglabāti un nepārtraukti pielāgoti jaunām prasībām – ar vienu mērķi: padarīt mazgāšanu vieglāku un līdz ar to piešķirt dzīvei augstāku kvalitāti. Persil pozitīvais tēls Allensbaha institūta sabiedriskā viedokļa pētījumā raksturots šādiem vārdiem: "Persil apvieno labākās mazgāšanas īpašības, augstāko kvalitāti un mūsdienīgumu. Tajā pat laikā Persil saglabā tradīcijas un vienmēr ir bijis pastāvīgs. Šis apvienojums nav pretrunīgs, drīzāk tas nosaka unikālo Persil prečzīmes tēlu."
Persil vienmēr ir sekojis laikam. Uzņēmums ir dibināts 1907. gadā kā pirmā pašiedarbības veļas mazgāšanas līdzekļa ražotājs. Pirmo reizi īpaša formula atbrīvoja skābekli mazgāšanas cikla laikā un padarīja veļas beršanu nevajadzīgu.
Tā kā veiksme pieprasa arī nepārtraukti augstu kvalitāti, produkti laika gaitā tiek ne tikai attīstīti, bet populārākie un pārbaudītie produkti – arī rūpigi uzlaboti. Tas vienmēr ir bijis mūsu mērķis – padarīt mazgāšanu vieglāku un tādējādi palīdzēt klientiem atrast jaunas dzīves kvalitātes.
Jūs varētu teikt arī tā: "Persil apvieno labākās mazgāšanas īpašības, augstāko kvalitāti un mūsdienīgumu. Vienlaikus Persil saglabā tradīcijas un vienmēr ir bijis pastāvīgs. Šis apvienojums nav pretrunīgs, drīzāk tas nosaka unikālo Persil prečzīmes tēlu". Tā Allensbaha institūta sabiedriskā viedokļa pētījumā tika slavināts Persil tēls.