Persil Persil-Premium Persil DISCS

Nākotne — šķidrie līdzekļi

Persil pārvērš mazgāšanas līdzekļu tirgu

Svarīgi posmi ilgtspējīgu mazgāšanas līdzekļu tirgus izveidē

Mazgāšana ar kādu no jaunākajiem Persil šķidrajiem līdzekļiem ne vien nodrošina izcilu tīrību un svaigumu, bet arī sniedz svarīgu ieguldījumu ilgtspējīgākā patēriņā. Neatņemama Persil globālās tirgvedības stratēģija ir pārvērst mazgāšanas līdzekļu tirgu, orientējoties uz novatoriskajiem šķidrajiem mazgāšanas līdzekļiem. «Līdz 2020.gadam inovatīvo šķidro mazgāšanas līdzekļu tirgus segmenti - želejas un kapsulas ar iepriekš dozētu devu - veidos 55% no kopējā pasaules veļas mazgāšanas līdzekļu tirgus,» apgalvo Georgs Berata-Dragano (Georg Baratta-Dragono), Henkel Veļas kopšanas produktu daļas vecākais viceprezidents. Tomēr šīs pārmaiņas mazgāšanas līdzekļu tirgū nevar notikt pašas no sevis. Tām nepieciešamas konkrētas zīmola stratēģijas un investīcijas, tāpēc Persil ir izstrādājis programmu «Nākotne – šķidrie mazgāšanas līdzekļi». Piemēram, attīstības tirgos nesen uzlabots Persil želejas sniegums. Tas atkārtoti izlaists tirgū ar unikālu, inovatīvu formulu, kas ietver termostabilu enzīmu savienojumu. Atšķirībā no parastajiem enzīmiem, šis jaunais «dabīgo traipu likvidētājs» saglabā traipu tīrīšanas efektivitāti pat karstā klimatā, kad temperatūra dienas laikā var sasniegt 40°C. Lai izglītotu patērētājus par konkrētajām priekšrocībām, ko sniedz pulvera aizstāšana ar šķidrajiem līdzekļiem, Persil vairākās valstīs demonstrē televīzijas reklāmas. Vēl kāds svarīgs Persil programmas «Nākotne – šķidrie mazgāšanas līdzekļi» elements ir aktīva sadarbība ar stratēģiskajiem tirdzniecības partneriem, izstrādājot pircēju mārketinga un kategoriju vadības koncepciju, lai veikalā mudinātu patērētājus izvēlēties ilgtspējīgākus šķidros produktus.

Kāpēc mazgāšana ar šķidrajiem mazgāšanas līdzekļiem ir labāka par mazgāšanu ar pulverveida līdzekļiem? Vērtību ķēdē pastāv daži aspekti, kas, salīdzinājumā ar pulverveida līdzekļiem, padara Persil šķidros mazgāšanas līdzekļus par videi draudzīgāku izvēli:

Videi draudzīgāka izvēle salīdzinājumā ar pulverveida līdzekļiem

  • Izejmateriāli: Persil šķidrie līdzekļi satur lielāku uz atjaunojamiem resursiem balstītu izejmateriālu daļu nekā pulverveida līdzekļi.
  • Ražošana: šķidro līdzekļu ražošanas procesā nepieciešams par 80% mazāks elektroenerģijas daudzums nekā ražojot pulverveida līdzekļus.
  • Investīcijas: Persil vairāk investē savu šķidro līdzekļu ražotņu modernizācijā un efektivitātes nodrošināšanā.
  • Loģistika: Persil Liquid deva vienā lietošanas reizē ir līdz pat 66 % mazāka salīdzinājumā ar pulverveida līdzekļiem, kas veicina būtisku elektroenerģijas ietaupījumu un CO2 emisiju samazinājumu loģistikas procesos.

Kā mainās patērētāju rīcība lietošanas posmā?

80% no kopējā mazgāšanas līdzekļa CO2 emisiju apjoma veidojas lietošanas laikā, savukārt izejmateriālu atlase, ražošana, loģistika un likvidācija kopumā veido tikai 20% no kopējā CO2 emisiju apjoma. Ņemot vērā, ka veļas mazgājamā mašīna patērē lielu daudzumu elektroenerģijas ūdens uzsildīšanai un veļas griešanai, ir acīmredzami, kāpēc lietošanas posmam ir galvenā ietekme.

Tā kā tieši patērētāji ir atbildīgi par mazgāšanas temperatūras un programmas izvēli, viņiem ir iespēja būtiski ietekmēt oglekļa emisiju apmērus. Tādējādi mēs apzināmies, ka ir ļoti svarīgi patērētājus atbilstoši izglītot.

Lai palielinātu informētību un veicinātu ilgtspējīgus mazgāšanas ieradumus, kopš 2017.gada uz Persil mazgāšanas līdzekļu iepakojumiem tiek drukāts jauns aukstās mazgāšanas logotips.

Tādējādi Persil katru dienu mudina miljoniem patērētāju samazināt mazgāšanas temperatūru, saudzējot apkārtējo vidi.

Salīdzinājumā ar pulverveida līdzekļiem, šķidrie līdzekļi saskarē ar ūdeni nekavējoties izšķīst. Līdz ar to, izmantojot veļas mazgāšanas želejas, patērētāju gatavība samazināt mazgāšanas temperatūru ir lielāka — tas padara Persil želeju par ilgtspējīgāku izvēli nekā veļas pulverus.